Wednesday, October 31, 2018

5 SEBAB MENGAPA VITAMIN C SHAKLEE ADALAH YANG TERBAIK



1. Vitamin C Shaklee tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. Ianya adalah 100% semulajadi.

2. Vitamin C Shaklee mempunyai Bioflavonoid yang membantu penyerapan vitamin C oleh badan dan memelihara Vitamin C daripada teroksida. Bioflavonoid adalah pigmen tumbuhan-tumbuhan yang dijumpai di dalam buah-buahan sitrus.



3. 1 tablet Sustained Release Vitamin C Shaklee (500mg) adalah bersamaan dengan kandungan 7 biji setengah buah oren. Bayangkan  harga yang perlu dikeluarkan untuk membeli 7 biji oren ini? Memang sangat mahal harganya berbanding harga 1 tablet Vitamin C Shaklee ini. Makan 7 biji oren serentak juga boleh menyebabkan anda cirit birit.



4. Vitamin C Shaklee adalah bersifat Sustained Release. Pernah dengar tentang cerita pembaziran Vitamin C?  Ada yang kata tidak guna ambil dos yang tinggi serentak kerana lebihan Vitamin C akan dikeluarkan melalui air kencing. Walau bagaimanapun, ini tidak terjadi dengan Vitamin C Shaklee. Tiada pembaziran kerana semua vitamin C digunakan dilepaskan ke dalam sistem tubuh secara perlahan mengikut keperluan iaitu 100mg sejam selama 5 jam tanpa henti.




5. Harga yang sangat murah berbanding kualiti dan kandungannya. Harga 1 biji kapsul Vitamin C Shaklee adalah sangat murah  berbanding Vitamin C lain di pasaran. 1 botol Vitamin C Shaklee juga tahan sehingga 6 bulan.



Nak dapatkan Vitamin C Shaklee boleh hubungi saya 

SID : 1115283 Sharon Jane
FB : https://www.facebook.com/jane27488
whatsapp: +60133324725
email : sharonjane27488@gmail.com


No comments:

Post a Comment

STAR PRODUCT IN THE HOUSE!!!

Jom sis share sedikit manfaat item-item promo ni ya.. baca-baca dulu kita, mnatau ada yang ngam, 😄😄 Siapa yang perlukan? Apa manfaatnya?...