Thursday, November 1, 2018

BAGAIMANA CARA SAYA JADI AHLI SHAKLEE?


Apakah kelebihan menjadi ahli Shaklee ni? Bagaimana cara saya nak jadi ahli Shaklee? Ada nak kena bayar ke? Perlu ke saya beli stok banyak-banyak untuk jadi ahli?

Ramai yang tanya soalan-soalan seperti diatas ni. Nak jadi ahli Shaklee untuk kegunaan sendiri atau mahu menjana pendapatan sampingan bersama Shaklee tapi masih was-was. Mari sis bagitau disini ya bagaimana caranya dan kelebihan -kelebihan yang anda dapat sebagai ahli Shaklee.



KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE..

1# Anda akan mendapat akaun sendiri di shaklee2u dimana anda boleh akses melalui smartphone anda. Dimana sahaja anda berada anda boleh membawa bersama Shaklee dalam poket anda. Klik Klik di hujung jari untuk membuat order dan Shaklee akan uruskan penghantaran untuk anda. Mudah kan!!!


2#  Diskaun!!! Ya betul.. sebagai ahli Shaklee anda akan menikmati diskaun sehingga 20% untuk setiap produk yang anda beli. Diskaun ini adalah sama rata ya untuk semua pengedar Shaklee tanpa mengira pangkat anda. 

3#   Menjana pendapatan bersama Shaklee. jika anda serius dalam bisnes Shaklee saya akan bantu dan guide anda sampai berjaya. Kami mempunyai team yang hebat iaitu OMSGroup dan BeShine.. anda akan dimasukkan kedalam WhatsApp group dan Facebook private group untuk bincangkan dan menimba ilmu tentang Shaklee. Jangan risau.. Semua Leader dan Mentor adalah otai-otai belaka. Anda juga berpotensi menjadi Leader hebat.


 
4#  3C Shaklee.. Cash/Car/Convention.. yang ni lagi best.. bila anda serius bershaklee anda berpotensi untuk mendapatkan 3C Shaklee.. Cash ialah cash bonus tiap-tiap bulan berdasarkan jualan anda. Car pula ialan bonus kereta (fleet program).. manakala Convention pula ialah seperti percutian/national/global conference/national trip/international trip/ umrah dan banyak lagi. 



Selain daripada yang diatas ada banyak lagi kelebihan menjadi ahli Shaklee.


Nah.. sekarang Sis nak terangkan bagaimana anda boleh jadi ahli Shaklee.. Ada 2 pilihan yang anda boleh buat. 




1#  Beli mana-mana produk Shaklee bernilai RM700.00++ (200UV) dan mendapat KEAHLIAN  PERCUMA.

2#  Bayar yuran keahlian iaitu RM75.00

###Semua orang yang mendaftar sebagai ahli Shaklee akan mendapat 1 set Shaklee Membership Kit (Kit Keahlian Shaklee) yang boleh dipilih dalam 3 bahasa iaitu Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris atau Bahasa Cina.



NOTA PENTING: selain daripada mendapat keistimewaan yang Shaklee tawarkan, setiap ahli yang mendaftar di bawah saya akan mendapat konsultasi secara berterusan selagi keahlian anda aktif.***

*** Keahlian adalah untuk tempoh setahun. Selepas setahun, ID perlu diaktifkan semula dengan bayaran hanya RM30.00 sahaja (kadang-kadang Shaklee juga tawarkan e-voucher dengan nilai tertentu untuk semua ahlinya yang mengaktifkan semula keahlian)


 Jika anda ingin menjadi sebahagian dari Team kami dan sebahagian daripada keluarga Shaklee bolehlah hubungi saya melalui facebook/WhatsApp seperti dibawah.



SID : 1115283 Sharon Jane
FB : https://www.facebook.com/jane27488
whatsapp: +60133324725
email : sharonjane27488@gmail.com

Your Trusted Shaklee Independent Distributor

#sharonshaklee
#shakleebintulu
#shakleesarawak
#shakleemalaysia


No comments:

Post a Comment

STAR PRODUCT IN THE HOUSE!!!

Jom sis share sedikit manfaat item-item promo ni ya.. baca-baca dulu kita, mnatau ada yang ngam, 😄😄 Siapa yang perlukan? Apa manfaatnya?...